måndag 19 september 2011

Vilken sorts kille man borde ha

Idag har vi haft det ledigt! Halleluja! Vi har gått upp sent, ätit pannkakor i gräset och chillat. Men vi har även varit nyttiga och städat och så... Min dator har fått rabies eller någonting, för den bara startar om sig själv hela tiden (varför händer alltid sånt här mig??). Hoppas att den bestämmer sig för att bli frisk snart, för jag vill slippa använda Lovisas dator hela tiden. Vet inte heller hur servicen är om man lämnar in datorn någonstans. BLÄ!

Om man vill prata i telefon med mig är det bäst att göra det på måndagar, för då är min lediga dag. Man får bara komma ihåg att Argentina är 5 timmar "tidigare" än Sverige. Klockan är alltså fem på eftermiddagen i Sverige när den är tolv på förmiddagen här!

Lovisa och jag har börjat titta på Mysteriet på Greveholm (typ världens bästa julkalender!) och här är dagens citat (Melitta har precis frågat pappan vilken sorts kille man borde ha): "En lugn, ordentlig, sund ingenjör...Där kan det bränna till!" Jag bara älskar det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar