onsdag 7 september 2011

Pocahontas ftw!

Jag sitter på golvet utanför vår toalett, för min dator har inte fattat att vi faktiskt har internet även i min säng eller vid vårt skrivbord. Men man ska inte vara kräsen, haha!

Jag är fortfarande sjuk, vilket suger, men jag har ändå lyckats plugga en del spanska idag, vilket glädjer mig. Det har blivit någon form av Disney-orgie här, så vi har pratat Disney hela dagen och lyssnat på Disney-låtar och jag har sett Pocahontas på spanska medan de andra var ute på halabalo (ute och gjorde saker, alltså). Det är kul att alla vet vad Disney är, även fast man åker till andra sidan jordklotet!

Nu känner jag för att gnälla om att jag har ont i huvudet och bla bla bla, men jag ska inte göra det, haha.
Jag tänker på er alla hemma i Sverige och saknar er lite extra mycket nu när jag är sjuk.
Kärlek på er!

(tror btw att jag kommer gå ut med geväret någon dag och skjuta alla hundar, för jag blir tokig på att de skäller 24 timmar om dygnet....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar