tisdag 13 september 2011

Flecciónes de brazo

Har i min otroliga tekniska intelligens lyckats ändra inställningarna så att nu alla kan kommentera min blogg! Så nu kan ni kommentera så mycket ni vill :)

Just nu vill jag spy lite på spansk grammatik, är sjukt trött på att plugga spanska. Men idag fick jag också jobba lite med kroppen, det var otroligt skönt. Jag vände ett potatisland (jajamensan) och planterade frön. Lovisa (som egentligen är den med musklerna) hade fortfarande lite feber, så jag gjorde det alldeles själv, vilket jag är ganska stolt över. Har även börjat göra armhävningarna varje dag, så jag kommer kanske hem som jättestark!

Mina lägenhetskompisar gillar inte hiphop och r'n'b, så jag måste passa på att lyssna på det de få gånger jag lyssnar på musik själv. Så nu pumpar jag the ambassador på spotify. Dagens tips: Gimme gat!

1 kommentar:

  1. Hej Lisa!

    Det var kul att läsa om dina äventyr i Buenos Aires. Ta vara på tiden. Ha roligt och njut av livet. Jag tycker det verkar så spännande att vara i Sydamerika och att få vara med i vardagslivet med folk som bor där. ...och snart pratar du spanska som en infödd. Sköt om dig. Kram Stina

    SvaraRadera