måndag 3 oktober 2011

Välbehövlig ledighet.

Ännu en välbehövlig ledig måndag! Jag har bakat morotsbröd (som blev sjukt gott), städat, skypeat och gjort ingenting. Ungefär så. Har äntligen börjat fatta vår gasugn också, vilket är skönt.

Igårkväll kollade jag och Lovisa på filmen "Ever After", en riktigt tjejig tjejfilm, som är "vuxenversionen" av berättelsen om Askungen. Vi har nästan inte sett en endaste tjejfilm sen vi kom hit, för killarna har alltid varit med när vi ska kolla på film. Så det var underbart att bara få bada i romantik och blödighet. Jag blev alldeles rörd över att de fick varandra på slutet, haha.

Idag har jag känt mig lite hemlängtig. Man får gärna skicka brev hit, så att jag får sitta och gråta och le lite när jag längtar hem. Be om adressen på facebook, så skickar jag den!
Nu ska vi sätta upp fina bilder i vårt nystädade rum!

2 kommentarer:

  1. Majsan och jag ska nu kolla på "Just like heaven" och tänker också vara så där tjejiga :) Kram kram, vi tänker på dig!

    SvaraRadera
  2. Stor kram till er båda!! :D

    SvaraRadera