lördag 15 oktober 2011

Tiden går fort och Lisa gillar spontana möten med trevliga främlingar

Det känns sjukt att vi har varit här i en och en halv månad! På ett sätt känns det som att jag har bott här hur länge som helst, för det var ju sjukt länge sen jag åkte. Men samtidigt har det gått väldigt fort!! Det är bara fyra och en halv månad kvar!
Nog om detta. Igår och i förrgår var jag hemma och kurerade mig. I torsdags är jag ganska säker på att jag sov fler timmar än jag var vaken under dygnet. Var SÅ slut i kroppen. Men idag åkte vi iallafall ut till ön, våra förkylningar till trots. Det var mysigt där som vanligt, och vi fick chans att prata mer med dottern till hon som är med och driver det hela, och hon är väldigt trevlig. När vi var på väg till ön missade vi båten vi hade tänkt ta, så vi satte oss vid mcdonalds för att fika lite. Och då kom det två spanjorer och satte sig bredvid oss och var ganska på. Men det gjorde mig ingenting, blev bara påmind om hur jag älskar spontana möten med trevliga främlingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar