tisdag 1 november 2011

Glass och kaniner i sängen

I söndags åkte vi till kyrkan och efteråt gick på picknick med ungdomarna därifrån. Det var riktigt trevligt! Härligt att umgås med lite fler människor i vår egen ålder! Och de var verkligen öppna och välkomnande. Där har man någonting att lära sig av...

Igår gjorde Lovisa och jag en riktig skön grej: Vi åkte till Tigre och strosade runt och åt glass. Helt underbart! Tigre ligger precis vid Rio de la Platas delta, och det är jättevackert att sitta i en park vid vattnet. Jag fick också prata med en massa underbara människor hemifrån och det är alltid uppmuntrande för kropp, själ och ande! Man fattar verkligen vilken äventyr man är ute på, när man berättar det för någon annan.

Inatt vaknade jag och trodde att det var kaniner i min säng. Stackars Lovisa fick ha ett väldigt förvirrat samtal med mig om vad som var problemet, haha. Men tillslut insåg jag att allt var som det skulle och så kunde jag somna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar