söndag 20 november 2011

Salsa och Kackerlackor

Vill berätta om en liten traumatisk flashback som jag fick igår. På salsa-lektionen igår fick vi dansa väldigt mycket i par, och det var trevligt. Det jobbiga var bara att alla killarna var rätt mycket kortare än mig (dumma argentinare), så dom hade ganska stora problem med att snurra mig. Varje gång slog de i min knut på huvudet och förstörde min frisyr lite, och jag fick försöka kuta med ryggen. Precis som i sexan, när jag hade hunnit bli längre än alla pojkarna, och vi dansade bugg på gympan! Usch! Då längtade jag efter långa svenska killlar att dansa med!!

Kackerlackssituationen här blir bara värre och värre. Jag har tappat räkningen på hur många som jag(/Lovisa) har dödat! Och de är så äckliga!! Varje gång jag ser en skriker jag och hoppar upp på närmsta bord/stol/badkar. Pedro sa att han trodde någon hade våldfört sig på oss härom natten, för vi skrek en massa och bankade i golvet och hade oss. Haha, stackars Pedro. Och stackars oss.

Imorgon ska vi jobba på förskolan, för ovanlighetens skull på en måndag. För på fredag bär det av till Uruguay för att förnya visumet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar