måndag 27 februari 2012

Tillbaka med Johnny Depp över skrivbordet

Hej och hallå! Jag sitter här hemma i mitt mysiga rum i Storvreta, med Johnny Depp över skrivbordet. De senaste dagarna har jag försökt landa och förstå att jag är i SVERIGE och inte i ARGENTINA. Det är verkligen otroligt konstigt, att man på 24 timmar kan byta människor, miljö, språk, kultur, osv, omkring sig. Det är inte riktigt naturligt. Och jag har varit väldigt väldigt trött de senaste dagarna, om det nu beror på jetlag eller min förkylning eller bara den stora omställningen.

Jag saknar mina vänner i Buenos Aires och jag saknar också mina rutiner där. Nu är jag här och undrar lite: Jaha, vad händer med mitt liv nu? Visst har jag ideér om vad jag ska göra i vår och sådär, men jag är ju verkligen inte inne i några rutiner än. Men jag tänker att det kanske får vara så ett tag.
Dagens planer: Prata i telefon och klappa min Sune (katten).

(ps. För folk som undrar: Jag svarar inte på mobilen för att jag är en dryg människa, utan för att mitt svenska simkort är borta. Men det ska snart vara åtgärdat.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar