lördag 31 december 2011

Argentinskt sjukhusbesök

Nyårsafton har hittills spenderats mest liggandes vid grannens pool (och I hans pool). Väldigt skönt!

Min mage är fortfarande inte helt glad. I torsdag mådde jag så dåligt så att jag bestämde mig för att åka in till sjukhuset (med min handledare Elisa som tolk). Vi hade båda förberett oss på att få sitta där i flera timmar, så jag hade med mig tidning och bok och vattenflaska och allt. Men vi fick träffa en sjuksköterska efter att ha stått i en fem minuter lång kö. Fantastiskt! Men jag tror att jag fick gå före ganska många, för det satt en massa andra och väntade i väntsalen, och jag fick hjälp innan dom... Hursomhelst sa doktorn bara åt mig att äta bättre, så skulle allting bli bra. Så nu kör jag på sträng diet! Och det känns faktiskt lite bättre.

Jag har tänkt ganska mycket på Sverige de senaste dagarna. Det känns bra att jag har så mycket fint att komma hem till om 1½ månad!

1 kommentar:

  1. Hur ska en tolka att ditt senaste blogginlägg handlade om ett sjukhusbesök och sedan dess: tystnad? Hoppas du mår bra!! KRAM /Emma (& Majsan)

    SvaraRadera