onsdag 11 januari 2012

Iguazú och mot nya äventyr!

Hej, det var ett tag sen! Men det fungerade inte att logga in på blogspot på datorn på hotellet i Iguazú :) Men nu kan jag glatt meddela er om att magen är helt återställd och att jag har haft en underbar semester!! Vi var vid Puerto Iguazú, högst upp i argentinas högra hörn (på kartan alltså). Där såg vid fantastiska vattenfall, åkte över till Brasilien och såg fler vattenfall, red i djungeln, osv. Det kommer troligtvis lite bilder på det snart. Det finns ungefär 1000 bilder på mig-framför-ett-vattenfall, Lovisa-framför-ett-annat-vattenfall, båda-framför-ett-tredje-vattenfall...Så känn icke någon oro!

Imorgon åker vi söderut på nya äventyr. Kommer troligtvis kunna få tag på en dator där nere, men kan inte lova något. Men be gärna för mig och så hörs vi snart!

1 kommentar:

  1. Vi ska be för er båda! Hoppas ni får en fin tid i södern också. Låter som att ni har det bra, det gläder mig!

    SvaraRadera