söndag 29 januari 2012

Skoproblem och funderingar

Igår var jag och köpte tråd och små pärlor, så att jag nu kan göra mina egna armband! Mysfaktor! Kommer på att jag har saknat att sticka, så det här får vara mitt substitut för tillfället.

Idag har vi varit i kyrkan och jag har tvättat mina skor, som var äckliga bortom rim och reson. Dom badade nämligen lerbad när vi var på semester.Förhoppningsvis går dom att ha på sig när de har torkat, så att jag slipper gå i stövlar om det blir en lite svalare dag. (Mina stövlar, som det förresten gör ont att ha på sig nu, sedan jag tappade ett bord på foten och foten på något sätt blev större.)

Det jag tänker på nu, så här tre veckor innan hemfärd, är hur jag ska klara av att hålla mina nya värderingar när jag kommer hem till Sverige. Allt det där med att jag vill leva fattigare och så. Hur kommer det att gå? Inte så bra, känns det som. Men jag hoppas på att Gud kommer att hjälpa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar