fredag 27 januari 2012

På sommarkollo

Åh, tack Jesus för barn! Det var VÄLDIGT kul igår, när vi fick komma tillbaka till förskolan och träffa våra barn. Igår och idag har jag åkt med på sommarkollot i parken San Martin. Där får barnen bada, lära sig simma och dyka, leka, osv. Väldigt bra grej! Tror att sommarkollot är en viktig grej för många av barnen.
Fascinationen över att jag är lång och blond fortsätter. De kan inte sluta kommentera det! Och när de kommer på att även mina ögonbryn är blonda blir det helt till sig, det är tydligen otroligt exotiskt. Och är jag säker på att jag inte har målat ögonbrynen så?

Idag fick vi också träffa våra kompisar Jesús (inte Mr. Kristus) och Faku, som vi inte har träffat på mer än tre veckor, är väldigt tacksam för dom med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar