tisdag 30 augusti 2011

Akon och mina andra vänner

Idag är det tisdag. Det betyder att det är onsdag imorgon. Det betyder att om två dygn befinner jag mig flera tusen mil härifrån i Buenos Aires!

De senaste dagarna har varit vad jag skulle kalla en emotionell roller coaster. Jag har gråtit i genomsnitt fyra gånger per dag de senaste dygnen och skrattat också, väldigt mycket. Tror att jag är lite för mycket dramaqueen för mitt eget bästa, ibland. Men jag kommer att sakna folk helt galet mycket och det kommer att vara helt galet läskigt att ge sig in på något som känns så obekant för en. Också helt galet spännande.

Men nu är det (i princip) färdigpackat och färdigfixat, och jag är på god väg att vara färdiggråten hoppas jag. Och tack vare sliskig r'n'b och väldigt fina vänner och familjemedlemmar och en väldigt god Gud så tror jag att detta kommer att bli awesome.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar